joi, 4 octombrie 2012

Cuvintele potrivite...


   Avem atîtea cuvinte în vocabularul limbii române, și totuși nu le găsim pe cele potrivite în locurile potrivite...Și parcă am știi atîtea, dar totuși insuficiente pentru a ne exprima...
  De ce cuvinte avem nevoie de ai spune persoanei dragi, ca să înțeleagă inexplicabilul  fapt, că pur și simplu nu poți trăi fără el, știind că el niciodata nu spune ceea ce ai vrea să auzi...
  Ce cuvinte ar fi potrivite pentru a le arăta dragostea ta către parinții și frații tăi, cînd de cele mai multe ori te simți neînțeles tocmai de ei...ca mai apoi să ajungi să prinzi la curaj de a o face...și realizezi că-i prea tîrziu...ei nu mai sînt...
   Prin ce cuvinte ți-ai arăta dezamăgirea în prietenii pe care îi credeai cei mai apropiați și care în nenumărate rînduri te-au trădat sau te-au jignit, și de fiecare dată mai tare decît în cazul precedent...
  Dacă am știi măcar în 80 % din cazuri să spunem cuvintele potrivite, atunci viața noastră ar fi altfel…De am ști măcar cele mai importante să le spunem cînd trebuie...Dar din păcate de cele mai multe ori nu o facem și nuștiu de ce...Și parcă aș fi eu directă la ale mele, și parcă aș spune mereu lucrurilor pe nume, și parcă aș fi oarecum sinceră... și totuși nu găsesc mereu cuvintele necesare de a vorbi corect atunci cînd este nevoie...Știu nimeni nu-i perfect și probabil nici nu vor fi curînd dacă vom continua în ritmul ăsta...
   De cele mai multe ori frica e cea care nu ne permite să vorbim...să spunem totul...Doar pe ea n-o depășim...iar cînd reușim să trecem de ea, deja nu mai avem cui spune ceva...
    Și acum mă întreb cîte limbi trebuie să învețe omul pentru a se exprima , de a spune lucrurilor pe nume...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu